Connect with us

انٹرنیشنل

ازبکستان اور تاجکستان ملک کے ہیلی کاپٹر واپس کریں ورنہ نقصان ہوگا، طالبان

Published

on

کابل (انٹرنیشنل ڈیسک)
طالبان نے کہا ہے کہ ازبکستان اور تاجکستان ملک کے ہیلی کاپٹر واپس کریں ورنہ نقصان ہوگا. اطلاعات کے مطابق طالبان نے تاجکستان اور ازبکستان سے افغانستان کے ہیلی کاپٹر لوٹانے کا دوبارہ مطالبہ کیا۔ طالبان کے عبوری وزیر دفاع ملا یعقوب نے تاجکستان اور ازبکستان سے اپنے ملک کے ہیلی کاپٹر لوٹانے کا مطالبہ کیا۔ انہوں نے انتباہ دیتے ہوئے کہا کہ طالبان کے صبر کا پیمانہ لبریز ہو چکا ہے، ازبکستان اور تاجکستان، طالبان کو رد عمل دکھانے کے لئے مجبور نہ کریں۔

اس سے پہلے طالبان حکومت کے عہدیداروں نے دعویٰ کیا تھا کہ کابل کے سقوط کے وقت افغانستان کے 40 ہیلی کاپٹر تاجکستان اور ازبکستان منتقل ہوئے ہیں۔ طالبان کے مطابق، سابق افغان حکومت کے اختیار میں 289 ہیلی کاپٹروں میں سے81 ملک کے اندر باقی رہے جن میں 50 کام کر رہے ہیں۔

طالبان حکومت نے کچھ دن پہلے دعوا کیا تھا کہ ملک کے دسیوں ہیلی کاپٹروں کو سابق حکومتی عہدیداروں نے تاجکستان، ازبکستان اور امریکہ منتقل کیا ہے۔

انٹرنیشنل

اسرائیلی فوج کی فائرنگ میں مزید 7 فلطسینی شہید

Published

on

غزہ: (صدائے روس)مغربی کنارے میں اسرائیلی فوج نے ایک علاقے میں چھاپہ کار کارروائی کے دوران فائرنگ کرکے 7 فلسطینی نوجوانوں کو شہید کردیا۔

عالمی خبر رساں ادارے کے مطابق مغربی کنارے کے علاقے جیریکو کے پناہ گزین کیمپ میں اسرائیلی فوج نے علی الصبح چھاپہ مارا اور سرچ آپریشن کے دوران فائرنگ کرکے 7 نوجوانوں کو شہید کردیا۔

اسرائیلی فوج کی اس جارحیت میں 3 فلسطینی نوجوان زخمی بھی ہوئے جن میں سے دو کی حالت نازک بتائی جا رہی ہے۔ زخمی انتہائی نگہداشت کے وارڈ میں زیر علاج ہیں۔
اسرائیلی فوج کے ترجمان کا کہنا ہے کہ اس علاقے میں مسلح نوجوانوں نے 28 جنوری کو چیک پوسٹ پر حملہ کیا تھا جن کی گرفتاری کے لیے آج جانے والی ٹیم پر بھی فائرنگ کی گئی۔

اسرائیلی فوج نے دعویٰ کیا کہ دفاعی فائرنگ میں دو حملہ آوروں سمیت 7 افراد مارے گئے مارے جانے والے نوجوانوں کا تعلق حماس سے تھا اور وہ اس علاقے کے اہم عہدیدار تھے۔

دوسری جانب حماس نے اسرائیل کے اس اقدام کو بزدلانہ قرار دیتے ہوئے کہا کہ فلسطینیوں کی نسل کشی کا بھرپور جواب دیا جائے گا۔

ادھر قابض اسرائیلی فوج نے مغربی کنارے کے ایک اور علاقے میں چھاپہ مار کارروائی کے دوران 48 سالہ خاتون کو حراست میں لیکر نامعلوم مقام پر منتقل کردیا۔

واضح رہے کہ رواں برس کے آغاز سے اب تک اسرائیلی فوج کی جارحیت میں شہید ہونے والے نوجوانوں کی تعداد 43 ہوگئی جن میں 8 بچے شامل ہیں۔

Continue Reading

ٹرینڈنگ