Connect with us

تازہ ترین

بھارت کو انگلینڈ سے عبرتناک شکست

Published

on

بھارت کو انگلینڈ سے عبرتناک شکست

بھارت کو انگلینڈ سے عبرتناک شکست

سڈنی (انٹرنیشنل ڈیسک)
آئی سی سی ٹی20 ورلڈ کپ کے دوسرے سیمی فائنل میں انگلینڈ نے انڈیا کو 10 وکٹوں سے شکست دے کر فائنل کے لیے کوالیفائی کر لیا ہے۔ اتوار کو فائنل میں پاکستان اور انگلینڈ میلبرن کرکٹ گراؤنڈ میں مدمقابل ہوں گے۔ 30 سال بعد دونوں ٹیمیں ورلڈ کپ کے فائنل میں آمنے سامنے آئیں گی۔ آخری بار 1992 کے ورلڈ کپ کے فائنل میں دونوں ٹیموں کا مقابلہ ہوا تھا۔ انگلینڈ نے 169 رنز کا ہدف ایلکس ہیلز اور جوز بٹلر کی شاندار بیٹنگ کے باعث 16 اوورز میں بغیر کسی نقصان کے حاصل کیا۔ ایلکس ہیلز 86 اور جوز بٹلر 80 رنز کے ساتھ ناٹ آؤٹ رہے۔ دونوں اوپنرز کے آگے انڈین بولرز بالکل بے بس نظر آئے۔
جمعرات کو ایڈیلیڈ اوول گراؤنڈ میں ٹاس جیت کر کے انگلینڈ کے کپتان جوز بٹلر نے پہلے بولنگ کا فیصلہ کیا۔ انڈیا نے ہاردک پانڈیا کے شاندار 63 اور وراٹ کوہلی کے 50 رنز کی بدولت 20 اوورز میں چھ وکٹوں کے نقصان پر 168 رنز بنائے۔ انگلینڈ کی جانب سے کرس جورڈن سے تین اور عادل رشید، کرس ووکس نے ایک ایک کھلاڑی کو آؤٹ کیا۔

ایک انتہائی اہم میچ میں 169 رنز کے تعاقب میں انگلینڈ کے اوپنرز میدان میں اترے تو جوز بٹلر نے بھونیشور کمار کو پہلے اوور میں تین چوکے لگا کر اپنے عزائم کا اظہار کر دیا۔ بٹلر نے گزشتہ روز کہا تھا کہ وہ پوری کوشش کریں گے کہ ٹی20 ورلڈکپ کا فائنل انڈیا اور پاکستان کے درمیان نہ ہو۔ اور آج انہوں نے اپنا کہا سچ ثابت کر دیا۔
جوز بٹلر اور ایلکس ہیلز نے روہت شرما کے سارے اندازے غلط ثابت کر دیے اور انڈین بولنگ کو ایسا دیوار سے لگایا کہ 16 اوور تک انگلینڈ کا ہی راج رہا۔ انڈین بولرز بالکل بے بس دکھائی دیے۔ کیا فاسٹ بولرز اور کیا سپنرز جو بھی آیا چھکا کھا کر واپس گیا۔ بٹلر اور ہیلز نے ٹی20 ورلڈ کپ کی سب سے بڑی اوپنگ شراکت قائم کی۔ دونوں نے 96 گیندوں پر 170 رنز بنائے جس میں 13 چوکے اور 10 چھکے شامل تھے۔ ایلکس ہیلز نے 47 گیندوں پر سات چھکوں اور چار چوکوں کی مدد سے 86 رنز بنائے جبکہ جوز بٹلر نے 49 گیندوں پر نو چوکوں اور تین چھکوں کی مدد سے 80 رنز بنائے۔

تازہ ترین

راولپنڈی ٹیسٹ میں کرکٹ کی تاریخ کا 112 سالہ ریکارڈ ٹوٹ گیا

Published

on

راولپنڈی ٹیسٹ میں کرکٹ کی تاریخ کا 112 سالہ ریکارڈ ٹوٹ گیا

راولپنڈی ٹیسٹ میں کرکٹ کی تاریخ کا 112 سالہ ریکارڈ ٹوٹ گیا

اسلام آباد (صداۓ روس)
پاکستان اورانگلینڈ کے مابین پہلے ٹیسٹ میچ کے پہلے روز کئی ریکارڈ بن گئے جبکہ انگلینڈ نے میچ کے پہلے روز 506 رنز بنا کر 112 سال پرانا ریکارڈ بھی توڑ ڈالا۔ انگلینڈ نے صرف 4 وکٹیں گنوا کر 506 رنز بنالیے اس طرح انگلینڈ نے میچ کے پہلے روز 506 رنز بنا کر اپنا ہی 68 سالہ پرانا ریکارڈ توڑ ڈالا۔ اس سے قبل انگلینڈ نے 1954 میں نوٹنگھم ٹیسٹ میں پاکستان کے خلاف ہی ایک دن میں 496 رنز بنائے تھے۔

ایک دن میں سب سے زیادہ رنز بنانے کا بھی ریکارڈ انگلینڈ ٹیم کے ہی پاس ہی جوانہوں نے ہندوستان کے خلاف 588 اسکور کر کے بنایا تھا۔ 9 دسمبر 1910 کو آسٹریلیا نے جنوبی افریقہ کے خلاف پہلے روز 494 رنز سکور کیے تھے۔ پاکستان اور انگلیند کے میچ کے دوران ایک اور ریکارڈ بھی بنا جو کہ ہیری بروک نے سعود شکیل کو ایک اوور میں لگا تار 6 چوکے لگا کر بنایا ۔ اس سے قبل یہ ریکارڈ ایک اوور میں 5 چوکوں کا ہے جو کہ ہندوستان کے جسپریت بھمرا نے انگلش باؤلر سٹورٹ براٹ کو لگائے تھے۔

راولپنڈی میں جاری میچ کے پہلے روز انگلش بلے بازوں نے پاکستانی باؤلرز کی خوب پٹائی کی اور شاندار بیٹنگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے رنز کا پہاڑ کھڑا کر دیا۔ انگلینڈ کے پہلے تینوں بلے باز سینچریز سکور کرنے میں کامیاب ہوئے۔ پاکستانی باؤلرز پہلے روز بمشکل 4 کھلاڑیوں کو ہی آؤٹ کر پائے۔ پاکستان کی جانب سے زاہد محمود نے 2 جبکہ حارث رؤف اور محمد علی نے ایک ایک وکٹ حاصل کی۔

راولپنڈی کرکٹ گراؤنڈ میں آج دونوں ٹیموں کے کپتانوں نے ٹرافی کی تقریب رونمائی میں بھی شرکت کی۔

Continue Reading

ٹرینڈنگ