Connect with us

تازہ ترین

صدر پوتن کی توکایف کو انتخابات میں کامیابی حاصل کرنے پرمبارکباد

Published

on

صدر پوتن کی توکایف کو انتخابات میں کامیابی حاصل کرنے پرمبارکباد

صدر پوتن کی توکایف کو انتخابات میں کامیابی حاصل کرنے پرمبارکباد

ماسکو: صداۓ روس
روس کے صدر ولادیمیر پوتن نے قازقستان کے موجودہ صدر کسیم جومارٹ توکایف کو صدارتی انتخابات میں بھاری اکثریت سے کامیابی پر مبارکباد دی۔ کریملن کی طرف سے جاری کردہ ایک بیان میں صدر پوتن نے قزاقستان کے صدر کو کہا کہ “آپ کو شہریوں کی طرف سے قابل اعتماد مینڈیٹ ملا ہے، جس سے قومی ترقی کے اس راستے پر عمل درآمد کے لیے نئے مواقع کھلتے ہیں جسے آپ آگے بڑھا رہے ہیں۔”

یاد رہے روس اور قازقستان کے درمیان تاریخی طور پر قریبی تعلقات یوکرین میں ماسکو کی فوجی مہم کے آغاز کے بعد بھی معمول کے مطابق رہے ہیں، تاہم سابق سوویت ملک مغرب اور ماسکو کے ساتھ تعلقات میں توازن قائم کرنے کی کوشش کر رہا ہے۔ صدرپوتن نے توکایف کو اپنے پیغام میں روس اور قازقستان کے درمیان “اسٹریٹجک پارٹنرشپ” اور “اتحاد” کی تعریف کی جو دوستی، ہمسائیگی اور باہمی احترام پر مبنی ہیں۔ کریملن کے مطابق صدر پوتن نے مزید کہا کہ ہم دونوں ممالک کے درمیان تعلقات کو مزید بہتر بنانے کے لیے مل کر کام کرتے رہیں گے۔ واضح رہے پیر کو جاری ہونے والے ابتدائی نتائج کے مطابق، 69 سالہ توکایف 81 فیصد سے زیادہ ووٹ لے کر انتخابات میں کامیاب ہوئے۔

قدرتی وسائل سے مالا مال اور اہم تجارتی راستوں کے سنگم پر واقع ملک قازقستان میں رواں برس جنوری میں بدامنی پھیل گئی تھی اور مظاہروں کے دوران 238 افراد ہلاک ہوئے، جس کے بعد روس نے بروقت مدد فراہم کر کے حالات کو قابو میں کیا.

تازہ ترین

راولپنڈی ٹیسٹ میں کرکٹ کی تاریخ کا 112 سالہ ریکارڈ ٹوٹ گیا

Published

on

راولپنڈی ٹیسٹ میں کرکٹ کی تاریخ کا 112 سالہ ریکارڈ ٹوٹ گیا

راولپنڈی ٹیسٹ میں کرکٹ کی تاریخ کا 112 سالہ ریکارڈ ٹوٹ گیا

اسلام آباد (صداۓ روس)
پاکستان اورانگلینڈ کے مابین پہلے ٹیسٹ میچ کے پہلے روز کئی ریکارڈ بن گئے جبکہ انگلینڈ نے میچ کے پہلے روز 506 رنز بنا کر 112 سال پرانا ریکارڈ بھی توڑ ڈالا۔ انگلینڈ نے صرف 4 وکٹیں گنوا کر 506 رنز بنالیے اس طرح انگلینڈ نے میچ کے پہلے روز 506 رنز بنا کر اپنا ہی 68 سالہ پرانا ریکارڈ توڑ ڈالا۔ اس سے قبل انگلینڈ نے 1954 میں نوٹنگھم ٹیسٹ میں پاکستان کے خلاف ہی ایک دن میں 496 رنز بنائے تھے۔

ایک دن میں سب سے زیادہ رنز بنانے کا بھی ریکارڈ انگلینڈ ٹیم کے ہی پاس ہی جوانہوں نے ہندوستان کے خلاف 588 اسکور کر کے بنایا تھا۔ 9 دسمبر 1910 کو آسٹریلیا نے جنوبی افریقہ کے خلاف پہلے روز 494 رنز سکور کیے تھے۔ پاکستان اور انگلیند کے میچ کے دوران ایک اور ریکارڈ بھی بنا جو کہ ہیری بروک نے سعود شکیل کو ایک اوور میں لگا تار 6 چوکے لگا کر بنایا ۔ اس سے قبل یہ ریکارڈ ایک اوور میں 5 چوکوں کا ہے جو کہ ہندوستان کے جسپریت بھمرا نے انگلش باؤلر سٹورٹ براٹ کو لگائے تھے۔

راولپنڈی میں جاری میچ کے پہلے روز انگلش بلے بازوں نے پاکستانی باؤلرز کی خوب پٹائی کی اور شاندار بیٹنگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے رنز کا پہاڑ کھڑا کر دیا۔ انگلینڈ کے پہلے تینوں بلے باز سینچریز سکور کرنے میں کامیاب ہوئے۔ پاکستانی باؤلرز پہلے روز بمشکل 4 کھلاڑیوں کو ہی آؤٹ کر پائے۔ پاکستان کی جانب سے زاہد محمود نے 2 جبکہ حارث رؤف اور محمد علی نے ایک ایک وکٹ حاصل کی۔

راولپنڈی کرکٹ گراؤنڈ میں آج دونوں ٹیموں کے کپتانوں نے ٹرافی کی تقریب رونمائی میں بھی شرکت کی۔

Continue Reading

ٹرینڈنگ