Connect with us

تازہ ترین

روس ازبک صدور کا ازبکستان کے حالیہ فسادات کی صورتحال پر تبادلہ خیال

Published

on

روسی ازبک صدور کا ازبکستان کے حالیہ فسادات کی صورتحال پر تبادلہ خیال

روس ازبک صدور کا ازبکستان کے حالیہ فسادات کی صورتحال پر تبادلہ خیال

ماسکو(صداۓ روس)
کریملن پریس سروس نے بتایا کہ ازبکستان کے ایک خودمختار علاقے قراقل پاکستان کی صورتحال، دوطرفہ تعاون کے مسائل اور مستقبل کے رابطوں پر روسی اور ازبک صدور ولادیمیر پوتن اور شوکت مرزیوئیف کے درمیان ٹیلی فون پر بات چیت کا محور تھا۔ جاری بیان میں کہا گیا کہ روسی صدر نے قراقل پاکستان میں حالات کو مستحکم کرنے کے لیے ازبک حکام کی کوششوں کی حمایت کا اظہار کیا۔ اس گفتگو کے دوران دونوں ممالک کے صدور نے تجارتی اور اقتصادی شعبے میں تعاون سمیت دوطرفہ ایجنڈے پر کئی موجودہ امور پر بھی تبادلہ خیال کیا اور قریبی اسٹریٹجک شراکت داری اور اتحادی تعلقات کے عزم کا اعادہ کیا۔ کریملن نے مزید کہا کہ دونوں صدور نے مستقبل کے رابطوں کے شیڈول پر بھی تبادلہ خیال کیا۔

یاد رہے ازبکستان میں قراقل پاکستان علاقے کے دارالحکومت نکوس میں یکم جولائی کو ہونے والے پرتشدد مظاہرے میں اب تک 18 افراد ہلاک اور 243 زخمی ہو چکے ہیں۔ ازبک پراسیکیوٹر جنرل کے دفتر کے پراسیکیوٹر ابرور مماتوف نے کہا، “نکوس میں ہونے والے تشدد میں زخمی ہونے والوں میں سے 18 افراد ہلاک ہوئے۔” ازبکستان کی قومی سلامتی کے ترجمان داورون جمانیازوف نے کہا کہ 94 زخمی اب بھی اسپتالوں میں زیر علاج ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اس سلسلے میں 516 افراد کو حراست میں لیا گیا ہے۔ تاہم اب صورت حال بہتر ہوتی جارہی ہے.

تازہ ترین

راولپنڈی ٹیسٹ میں کرکٹ کی تاریخ کا 112 سالہ ریکارڈ ٹوٹ گیا

Published

on

راولپنڈی ٹیسٹ میں کرکٹ کی تاریخ کا 112 سالہ ریکارڈ ٹوٹ گیا

راولپنڈی ٹیسٹ میں کرکٹ کی تاریخ کا 112 سالہ ریکارڈ ٹوٹ گیا

اسلام آباد (صداۓ روس)
پاکستان اورانگلینڈ کے مابین پہلے ٹیسٹ میچ کے پہلے روز کئی ریکارڈ بن گئے جبکہ انگلینڈ نے میچ کے پہلے روز 506 رنز بنا کر 112 سال پرانا ریکارڈ بھی توڑ ڈالا۔ انگلینڈ نے صرف 4 وکٹیں گنوا کر 506 رنز بنالیے اس طرح انگلینڈ نے میچ کے پہلے روز 506 رنز بنا کر اپنا ہی 68 سالہ پرانا ریکارڈ توڑ ڈالا۔ اس سے قبل انگلینڈ نے 1954 میں نوٹنگھم ٹیسٹ میں پاکستان کے خلاف ہی ایک دن میں 496 رنز بنائے تھے۔

ایک دن میں سب سے زیادہ رنز بنانے کا بھی ریکارڈ انگلینڈ ٹیم کے ہی پاس ہی جوانہوں نے ہندوستان کے خلاف 588 اسکور کر کے بنایا تھا۔ 9 دسمبر 1910 کو آسٹریلیا نے جنوبی افریقہ کے خلاف پہلے روز 494 رنز سکور کیے تھے۔ پاکستان اور انگلیند کے میچ کے دوران ایک اور ریکارڈ بھی بنا جو کہ ہیری بروک نے سعود شکیل کو ایک اوور میں لگا تار 6 چوکے لگا کر بنایا ۔ اس سے قبل یہ ریکارڈ ایک اوور میں 5 چوکوں کا ہے جو کہ ہندوستان کے جسپریت بھمرا نے انگلش باؤلر سٹورٹ براٹ کو لگائے تھے۔

راولپنڈی میں جاری میچ کے پہلے روز انگلش بلے بازوں نے پاکستانی باؤلرز کی خوب پٹائی کی اور شاندار بیٹنگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے رنز کا پہاڑ کھڑا کر دیا۔ انگلینڈ کے پہلے تینوں بلے باز سینچریز سکور کرنے میں کامیاب ہوئے۔ پاکستانی باؤلرز پہلے روز بمشکل 4 کھلاڑیوں کو ہی آؤٹ کر پائے۔ پاکستان کی جانب سے زاہد محمود نے 2 جبکہ حارث رؤف اور محمد علی نے ایک ایک وکٹ حاصل کی۔

راولپنڈی کرکٹ گراؤنڈ میں آج دونوں ٹیموں کے کپتانوں نے ٹرافی کی تقریب رونمائی میں بھی شرکت کی۔

Continue Reading

ٹرینڈنگ