Connect with us

شوبز

سویڈن میں پہلی بار پاکستانی فلم بڑے سنیما گھروں کی زینت بنی

Published

on

سویڈن میں پہلی بار پاکستانی فلم بڑے سنیما گھروں کی زینت بنی

پاکستان پروموشن نیٹ ورک یورپ کی جانب سے پاکستانی فلم انڈسٹری کو سویڈن میں پروموٹ کرنے کے لئے فلم ’لندن نہیں جاؤں گا‘ کی ٹکٹیں مفت تقسیم کی گئیں، پاکستانی کمیونٹی کے علاوہ دیگر ایشیائی ،عرب اور سویڈش کمیونٹی نے بھرپور شرکت کی۔ ادارے کے سربراہ زبیرحسین کا کہنا ہے کہ سویڈن کا شہر مالمو ملٹی کلچرل سٹی کے نام سے جانا جاتا ہے اس لئے ہم نے ہمارے ممبران کے علاوہ چند مقامی حلقوں میں مفت ٹکٹوں کی تقسیم کی تاکہ پاکستانی فلموں کو پاکستانی کمیونٹی کے علاوہ دنیا کی دیگر قومیتوں میں بھی پذیرائی مل سکے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ یہ سویڈن کی تاریخ میں پہلی بار ہورہا ہے کہ کوئی پاکستانی فلم سویڈن کے بڑے سنیما گھروں کی زینت بن رہی ہےاور اس کاوش میں پاکستان انفارمیشن اینڈ کلچرل سوسائٹی نے اہم کردار ادا کیا ہے۔شرکاء نے اس حوالے سے اظہارِ خیال کرتے ہوئے کہا کہ کرونا وباءکے مشکل دور کے بعد یہ پاکستانی کمیونٹی کا ایک سب سے بڑا ایونٹ ہے ، سویڈن میں ایسی تفریحی سرگرمیوں کا آغاز ہونے سے ناصرف کمیونٹی کو ایک ساتھ مل بیٹھنے کا موقع میسر آیا ہے بلکہ دیارِغیر میں ہماری آنی والی نسلوں تک قومی ثقافتی ورثے کو کو پروموٹ کرنے کا بھی یہ ایک موزوں ذریعہ ہے۔فلم سے قبل پاکستان پروموشن نیٹ ورک یورپ کا پرومو بھی نشر کیا گیا جس میں ادارے کی جانب سے سویڈن میں پاکستان کا مثبت چہرہ متعارف کروانے کی کاوشیں دکھائی گئیں۔

واضح رہے کہ ادارے کے سربراہ زبیر حسین سویڈن میں رواں برس ہونے والے عام انتخابات میں پارلیمانی، صوبائی اور شہری نشتوں کے امیدوار ہیں پاکستان پروموشن نیٹ ورک یورپ کی جانب سے کمیونٹی سے درخواست کی گئی کہ زبیر حسین اور ان کی سیاسی جماعت کو ووٹ دے کر کامیاب بنائیں تاکہ کمیونٹی مسائل اور اسلاموفوبیا کے واقعات کی روک تھام کے لئے سویڈن کے ایوانوں میں آواز اٹھائی جاسکے۔

تازہ ترین

19 زبانوں میں گانے والی ایوارڈ یافتہ بھارتی گلوکارہ مردہ حالت میں پائی گئیں

Published

on

(صدائے روس)
چینائی: بھارت میں 80 کی دہائی کی مقبول گلوکارہ وانی جےرام اپنے گھر میں مردہ حالت میں پائی گئیں۔
بھارتی میڈیا کے مطابق گلوکارہ کے گھر کام کرنے والی ماسی نے صبح بار بار گھنٹی بجانے کے باوجود دروازی نہ کھولنے پر وانی جے رام کی بہن کو بلایا جن کے پاس گھر کی متبادل چابی بھی تھی۔

ڈپلی کیٹ چابی کی مدد سے دروازہ کھول کر اہل خانہ جب گھر میں داخل ہوئے تھے ماضی کی مقبول گلوکارہ فرش پر گری ہوئی تھیں اور ان کے سر سے خون بہہ رہا تھا۔

گلوکارہ وانی جے رام کو فوری طور پر اسپتال لے جایا گیا جہاں ان کی موت کی تصدیق کردی گئی۔ ابھی یہ واضح نہیں کہ گلوکارہ نے خودکشی کی یا وہ حادثاتی طور پر گر کر ہلاک ہوگئیں۔

پولیس نے مقدمہ درج کرکے تفتیش شروع کر دی۔لاش کا پوسٹ مارٹم کیا جا رہا ہے۔

واضح رہے 19 زبانوں میں گیت گانے والی گلوکارہ وانی جے رام نے 1971 میں کیریئر کا آغاز کیا اور تین بار بھارت کا نیشنل فلم ایوارڈ بھی حاصل کیا۔ انھوں نے تقریباً 10 ہزار سے زائد گیت گائے تاہم کافی عرصے سے گلوکاری کو خیرباد کہہ دیا تھا۔

Continue Reading

ٹرینڈنگ