Connect with us

پاکستان

بیلا روس میں سال کا سب سے بڑا فیسٹیول شروع۔ پاکستان بھی فیسٹیول کا حصہ

Published

on

بیلا روس میں سال کا سب سے بڑا فیسٹیول شروع۔ پاکستان بھی فیسٹیول کا حصہ

بیلا روس میں سال کا سب سے بڑا فیسٹیول شروع۔
پاکستان بھی فیسٹیول کا حصہ

مینسک (صداۓ روس)
پاکستانی سفارتخانہ مینسک نے میوزیم آف ہسٹری آف پرائیویٹ کلیکشنز کے تعاون سے 14 جولائی 2022 کو نمائش “کلرز آف پاکستان” کی افتتاحی تقریب کا انعقاد کیا۔ اس XXXI انٹرنیشنل فیسٹیول آف آرٹس کے فریم ورک میں منعقد ہونے والی نمائش میں دکھایا گیا ویٹیبسک میں سلاویانسکی بازار 14 اگست 2022 تک عام لوگوں کے لیے کھلا رہے گا۔

میوزیم میں منعقدہ افتتاحی تقریب میں تقریباً سو مہمانوں نے شرکت کی جن میں مختلف شعبوں سے تعلق رکھنے والے سرکاری افسران، ویتبسک گورنریٹ، یونیورسٹی کے فیکلٹی/طلبہ اور تارکین وطن پاکستانی شامل تھے۔ توقع ہے کہ یہ نمائش آنے والے دنوں میں بڑی تعداد میں لوگوں کو راغب کرے گی۔ اس افتتاحی تقریب کا آغاز Vitebsk کی علاقائی ایگزیکٹو کمیٹی کے ثقافتی شعبے کے سربراہ Piotr Podgursky کی تقریر سے ہوا۔ اس تقرریب کے دوران Tatiana Starinskaya، Vitebsk ریجنل ایتھنوگرافی میوزیم کی ڈائریکٹر، پروفیسر، ویتبسک سٹیٹ میڈیکل یونیورسٹی کے ریکٹر اناتولی شچستنی، ویتبسک سٹیٹ یونیورسٹی کے پہلے نائب ریکٹر مسٹر دمتری انتونووچ، پی ماشیروف کے نام سے منسوب، گزیل سٹیٹ یونیورسٹی (روسی فیڈریشن) کے ریکٹر ڈاکٹر ایلکیوچ بوریس نے بھی اس موقع پر خطاب کیا۔

مقررین نے دوسری بار اس نمائش کے ذریعے سلاویانسکی بازار میں پاکستان کی شرکت کو سراہا جو کہ ایک اچھی روایت بن گئی۔ بیلاروس میں پاکستان کے سفیر سجاد حیدر خان نے ایک جامع تقریر کی جس میں متعدد تہذیبوں پر مشتمل پاکستان کے بھرپور فن اور ثقافتی ورثے کا احاطہ کیا گیا۔ اس تقریب میں خطاب کرنے والوں نے اپنے منصوبوں کے ذریعے دونوں ممالک کے درمیان ثقافتی تعلقات کو فروغ دینے کی اہمیت کو اجاگر کیا۔ تقریب کے آخر میں بیلاروس میں تعینات پاکستانی سفیر نے ٹی وی، ریڈیو اور پرنٹ میڈیا سمیت میڈیا کے نمائندوں سے بات چیت کی۔

پاکستان

جنرل عاصم منیر کو پاک فوج کی کمان سونپ دی گئی

Published

on

جنرل عاصم منیر کو پاک فوج کی کمان سسونپ دی گئی

جنرل عاصم منیر کو پاک فوج کی کمان سونپ دی گئی

اسلام آباد (صداۓ روس)
جنرل قمر جاوید باجوہ نے کمان کی چھڑی جنرل عاصم منیر کو سونپ دی، جنرل عاصم منیر نے بطور 17ویں آرمی چیف پاک فوج کی کمان سنبھال لی۔ آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ اپنی 6 سالہ مدت ملازمت مکمل کر کے اپنے عہدے سے سبکدوش ہو گئے۔ راولپنڈی جی ایچ کیو میں پاک فوج میں تبدیلی کمانڈ کی پُر وقار تقریب کا انعقاد ہوا۔ چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی جنرل ساحر شمشاد مرزا نے تقریب میں شرکت کی۔ تقریب کے مہمان خصوصی جنرل قمر جاوید باجوہ کی جنرل عاصم منیر کے ہمراہ پنڈال آمد پر گارڈز نے انہیں سلامی دی جس کے بعد تلاوت کلامِ پاک سے تقریب کا آغاز کیا گیا جس کے بعد جنرل قمر جاوید باجوہ کو الوداع گارڈ آف آنر پیش کیا گیا۔

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے اعزازی گارڈ کا معائنہ کیا، اعزازی گارڈ نے سلامی کے چبوترے کے سامنے سے مارچ پاسٹ بھی کیا۔ تقریب کے شروع میں پاک فوج کے سبکدوش ہونے والے سربراہ جنرل قمر جاوید باجوہ اور جنرل عاصم منیر نے یادگار شہداء پر حاضری دی، جہاں پر شہداء کے لیے دعا کی گئی۔ اعزازی شمشیر یافتہ جنرل سید عاصم منیر کمان کی تبدیلی کی تقریب میں فور اسٹار جنرل کے شولڈر رینکس اور کالر میڈل لگا کر شریک ہوئے۔

جی ایچ کیو میں منعقدہ تقریب میں تمام مسلح افواج کے سربراہان، اعلیٰ سول، فوجی افسران شریک ہوئے، پُروقار تقریب میں سفارتکار اور صحافیوں نے بھی شرکت کی۔ اس کے علاوہ وزیرِ خارجہ بلاول بھٹو زرداری، وزیرِ داخلہ رانا ثناء اللّٰہ، وزیر خزانہ اسحاق ڈار اور وزیر اطلاعات مریم اورنگزیب نے بھی تقریب میں شرکت کی۔

Continue Reading

ٹرینڈنگ