Connect with us

تازہ ترین

یوکرینی پارلیمنٹ نے روسی موسیقی پر پابندی عائد کردی

Published

on

یوکرینی پارلیمنٹ نے روسی موسیقی پر پابندی عائد کردی

یوکرینی پارلیمنٹ نے روسی موسیقی پر پابندی عائد کردی

کیف (انٹرنیشنل ڈیسک)
سرکاری ویب سائٹ پر ایک اعلان میں کہا گیا ہے یوکرین کی پارلیمان، Verkhovna Rada نے ملک کے میڈیا اور عوامی مقامات پر روسی موسیقی کو غیر قانونی قرار دے دیا. راڈا کے رکن یاروسلاو زیلیزنیاک کے مطابق، 303 نائبین نے اس اقدام کی حمایت کی۔ زیلیزنیاک نے لکھا “پارلیمنٹ نے روسی فیڈریشن، عارضی طور پر اس کے زیر کنٹرول علاقوں اور بیلاروس سے کتابوں اور دیگر اشاعتی مصنوعات کی درآمد اور تقسیم پر بھی پابندی لگا دی ہے. انہوں نے مزید کہا کہ اس اقدام کی پارلیمنٹ کے 450 میں سے 306 ارکان نے حمایت کی۔ منظور شدہ قانون سازی کئی موجودہ قوانین میں ترمیم کرتی ہے، جن میں ‘ثقافت پر ‘سینماٹوگرافی پر،’ ‘ٹیلی ویژن اور ریڈیو براڈکاسٹنگ پر، ‘یوکرین میں ٹورنگ ایونٹس’ اور کئی دیگر شامل ہیں۔

بل کے وضاحتی نوٹ کے مطابق یہ قانون عوامی کارکردگی، عوامی نمائش، عوامی مظاہرے، فونوگرام کے عوامی استعمال، 1991 کے بعد جارح ریاست کے شہری ہونے والے گلوکاروں کی ویڈیوز اور میوزک ویڈیوز پر مکمل اور غیر معینہ مدت کے لیے پابندی عائد عائد کرتا ہے۔ پابندیاں ان روسی موسیقاروں پر لاگو نہیں ہوں گی جنہوں نے یوکرین میں ماسکو کے فوجی آپریشن کو عوامی طور پر ترک کر دیا تھا اور اس طرح انہیں فنکاروں کی ‘وائٹ لسٹ’ میں شامل کیا جا سکتا ہے۔ یہ فہرست یوکرین کی قومی سلامتی اور دفاعی کونسل کے ذریعے مرتب اور باقاعدگی سے اپ ڈیٹ کی جائے گی۔

تازہ ترین

راولپنڈی ٹیسٹ میں کرکٹ کی تاریخ کا 112 سالہ ریکارڈ ٹوٹ گیا

Published

on

راولپنڈی ٹیسٹ میں کرکٹ کی تاریخ کا 112 سالہ ریکارڈ ٹوٹ گیا

راولپنڈی ٹیسٹ میں کرکٹ کی تاریخ کا 112 سالہ ریکارڈ ٹوٹ گیا

اسلام آباد (صداۓ روس)
پاکستان اورانگلینڈ کے مابین پہلے ٹیسٹ میچ کے پہلے روز کئی ریکارڈ بن گئے جبکہ انگلینڈ نے میچ کے پہلے روز 506 رنز بنا کر 112 سال پرانا ریکارڈ بھی توڑ ڈالا۔ انگلینڈ نے صرف 4 وکٹیں گنوا کر 506 رنز بنالیے اس طرح انگلینڈ نے میچ کے پہلے روز 506 رنز بنا کر اپنا ہی 68 سالہ پرانا ریکارڈ توڑ ڈالا۔ اس سے قبل انگلینڈ نے 1954 میں نوٹنگھم ٹیسٹ میں پاکستان کے خلاف ہی ایک دن میں 496 رنز بنائے تھے۔

ایک دن میں سب سے زیادہ رنز بنانے کا بھی ریکارڈ انگلینڈ ٹیم کے ہی پاس ہی جوانہوں نے ہندوستان کے خلاف 588 اسکور کر کے بنایا تھا۔ 9 دسمبر 1910 کو آسٹریلیا نے جنوبی افریقہ کے خلاف پہلے روز 494 رنز سکور کیے تھے۔ پاکستان اور انگلیند کے میچ کے دوران ایک اور ریکارڈ بھی بنا جو کہ ہیری بروک نے سعود شکیل کو ایک اوور میں لگا تار 6 چوکے لگا کر بنایا ۔ اس سے قبل یہ ریکارڈ ایک اوور میں 5 چوکوں کا ہے جو کہ ہندوستان کے جسپریت بھمرا نے انگلش باؤلر سٹورٹ براٹ کو لگائے تھے۔

راولپنڈی میں جاری میچ کے پہلے روز انگلش بلے بازوں نے پاکستانی باؤلرز کی خوب پٹائی کی اور شاندار بیٹنگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے رنز کا پہاڑ کھڑا کر دیا۔ انگلینڈ کے پہلے تینوں بلے باز سینچریز سکور کرنے میں کامیاب ہوئے۔ پاکستانی باؤلرز پہلے روز بمشکل 4 کھلاڑیوں کو ہی آؤٹ کر پائے۔ پاکستان کی جانب سے زاہد محمود نے 2 جبکہ حارث رؤف اور محمد علی نے ایک ایک وکٹ حاصل کی۔

راولپنڈی کرکٹ گراؤنڈ میں آج دونوں ٹیموں کے کپتانوں نے ٹرافی کی تقریب رونمائی میں بھی شرکت کی۔

Continue Reading

ٹرینڈنگ