ہومانٹرنیشنلیوکرین مغربی حمایت سے بھی نہیں جیت سکتا، امریکی صحافی ٹکر کارلسن

یوکرین مغربی حمایت سے بھی نہیں جیت سکتا، امریکی صحافی ٹکر کارلسن

یوکرین مغربی حمایت سے بھی نہیں جیت سکتا، امریکی صحافی ٹکر کارلسن

ماسکو (انٹرنیشنل ڈیسک)
حال ہی میں روس کا دورہ کرتے ہوئے روسی صدر ولادیمیر پوتن کا انٹرویو لینے والے امریکی صحافی ٹکر کارلسن نے کہا کہ مغربی حمایت کے باوجود یوکرین روس کے ساتھ اپنا تنازعہ نہیں جیت سکتا۔ امریکی صحافی نے کہا کہ یوکرین کی فوج مغربی حمایت اور اس کے سینکڑوں بلین ڈالر کی بھاری امداد کے باوجود بھی مشرقی یوکرین کے حصوں سے روسی فوج کو نکالنے کے قابل نہیں ہوگی۔ انہوں نے اپنے ایکس اکاؤنٹ پر پوسٹ کی گئی ایک ویڈیو میں کہا کہ یوکرین کا روس کے خلاف مغربی حمایت اور امداد کے باوجود جیتنا ناممکن ہے.

کارلسن نے مزید کہا اور یوکرین کے پاس افرادی قوت نہیں ہے جبکہ روس کی آبادی یوکرین کے مقابلے میں ایک سو ملین زیادہ ہے، اور اس کا مطلب یہ ہے کہ یوکرین کی فوج کے لیے مغرب کی جانب سے مزید حمایت کا مطلب صرف یوکرین کے لوگوں کو موت اور مغربی معیشت کو مزید تنزلی کو دعوت دینا ہے۔ انہوں نے وضاحت کرتے ہوئے کہا کہ خاص طور پر امریکہ اور جرمنی اس صورت حال سے زیادہ متاثر ہونے والے ممالک ہیں.

امریکی صحافی نے اس سے قبل کہا تھا کہ روسی صدر ولادی میر پوتن یوکرین پر سنجیدہ سمجھوتے کے لیے تیار ہیں۔ کارلسن کے ساتھ اپنے انٹرویو میں روسی صدر نے کہا کہ روس نے کبھی یوکرین پر مذاکرات کو مسترد نہیں کیا لیکن مارچ 2022 میں استنبول میں ہونے والے مذاکرات میں خلل کے بعد روس پہلا قدم نہیں اٹھائے گا۔

انٹرنیشنل

4 تبصرے

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں