ہومانٹرنیشنلامریکہ میں مرغیوں میں برڈ فلو تیزی سے پھیلنے لگا

امریکہ میں مرغیوں میں برڈ فلو تیزی سے پھیلنے لگا

امریکہ میں مرغیوں میں برڈ فلو تیزی سے پھیلنے لگا

ماسکو (انٹرنیشنل ڈیسک)
واشنگٹن: امریکہ میں تازہ انڈے پیدا کرنے والے سب سے بڑے ادارے نے مرغیوں میں برڈ فلو پائے جانے کے بعد ٹیکساس کے پلانٹ میں پیداوار عارضی طور پر روک دی ہے۔ حکام کا یہ بھی کہنا ہے کہ یہ وائرس مشی گن میں پولٹری کی ایک سہولت میں بھی پایا گیا ہے۔ ٹیکساس میں رِجلینڈ، مسیسیپی میں قائم کیل مین فوڈز انکارپوریشن نے منگل کو ایک بیان میں کہا کہ ٹیکساس میں واقع پارمر کاؤنٹی، تقریبا ١.٦ ملین انڈے دینے والی مرغیاں اور ٣٣٧٠٠٠ چوزے ایویئن انفلوئنزا سے متاثر پائے جانے کے بعد تباہ کر دیے گئے۔
بیان میں کہا گیا ہے کہ کمپنی وفاقی، ریاستی اور مقامی حکومتی حکام اور فوکسڈ انڈسٹری گروپس کے ساتھ مل کر کام کرتی رہے گی تاکہ ممکنہ وبا کے خطرے کو کم کیا جا سکے۔ کیل مین فوڈز اپنے صارفین کی حفاظت کے لیے پرعزم ہے۔ مسئلہ، کمپنی دوسرے مراکز سے پیداوار منتقل کر رہی ہے۔کمپنی کا کہنا ہے کہ اس وقت مارکیٹ میں دستیاب انڈوں سے برڈ فلو کا کوئی خطرہ نہیں ہے اور انہیں واپس نہیں لیا گیا ہے۔ امریکی محکمہ زراعت کے مطابق، جو انڈے مناسب طریقے سے سنبھالے اور پکائے جائیں وہ کھانے کے لیے محفوظ ہوتے ہیں۔

Facebook Comments Box
انٹرنیشنل

7 تبصرے

  1. Wow! This could be one particular of the most beneficial blogs We have ever arrive across on this subject. Basically Wonderful. I am also an expert in this topic therefore I can understand your effort.

  2. I’ve been browsing on-line greater than three hours lately, yet I never discovered any fascinating article like yours. It is beautiful price sufficient for me. Personally, if all web owners and bloggers made good content material as you did, the internet shall be a lot more helpful than ever before.

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں