Connect with us

پاکستان

پاک بحریہ کے جہاز پی این ایس تبوک کا فیفا ورلڈ کپ 2022 کے دوران قطر کا دورہ

Published

on

پاک بحریہ کے جہاز پی این ایس تبوک کا فیفا ورلڈ کپ 2022 کے دوران قطر کا دورہ

پاک بحریہ کے جہاز پی این ایس تبوک کا فیفا ورلڈ کپ 2022 کے دوران قطر کا دورہ

اسلام آباد (صداۓ روس)

پاکستان نیوی کے جہاز پی این ایس تبوک نے فیفا ورلڈ کپ 2022 کے دوران میری ٹائم سیکیورٹی کے لیے دوحہ، قطر کا دورہ کیا۔ دوحہ پہنچنے پر قطری امیری بحریہ اور قطر میں پاکستانی سفار تخانے کے حکام نے پی این ایس تبوک کا پرتپاک استقبال کیا۔

بندرگاہ کے دورے کے دوران کمانڈر قطر امیری نیوی میجر جنرل عبداللہ حسن السلیطی نے پی این ایس تبوک کا دورہ کیا۔ کمانڈنگ آفیسر پی این ایس تبوک سے ملاقات میں باہمی دلچسپی کے امور اور میری ٹائم ڈومین میں تعاون پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ قطر امیری بحریہ کے سربراہ نے خطے میں امن و سلامتی کے فروغ میں پاک بحریہ کی کوششوں کو سراہا۔ اس موقع پرجہاز کے کمانڈنگ آفیسر نے چیف آف دی نیول اسٹاف ایڈمرل محمد امجد خان نیازی کی جانب سے فیفا ورلڈ کپ 22 کے محفوظ اور کامیاب انعقاد پر قطر کے عوام کے لیے بالعموم اور قطری بحریہ کے لیے بالخصو ص نیک خواہشات کا اظہار کیا۔ پی این ایس تیمور کے حالیہ دورے سے قطر کے ساتھ موجود ہ سفارتی اور دوستانہ تعلقات کو مزید فروغ ملے گا۔

پاکستان

جنرل عاصم منیر کو پاک فوج کی کمان سونپ دی گئی

Published

on

جنرل عاصم منیر کو پاک فوج کی کمان سسونپ دی گئی

جنرل عاصم منیر کو پاک فوج کی کمان سونپ دی گئی

اسلام آباد (صداۓ روس)
جنرل قمر جاوید باجوہ نے کمان کی چھڑی جنرل عاصم منیر کو سونپ دی، جنرل عاصم منیر نے بطور 17ویں آرمی چیف پاک فوج کی کمان سنبھال لی۔ آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ اپنی 6 سالہ مدت ملازمت مکمل کر کے اپنے عہدے سے سبکدوش ہو گئے۔ راولپنڈی جی ایچ کیو میں پاک فوج میں تبدیلی کمانڈ کی پُر وقار تقریب کا انعقاد ہوا۔ چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی جنرل ساحر شمشاد مرزا نے تقریب میں شرکت کی۔ تقریب کے مہمان خصوصی جنرل قمر جاوید باجوہ کی جنرل عاصم منیر کے ہمراہ پنڈال آمد پر گارڈز نے انہیں سلامی دی جس کے بعد تلاوت کلامِ پاک سے تقریب کا آغاز کیا گیا جس کے بعد جنرل قمر جاوید باجوہ کو الوداع گارڈ آف آنر پیش کیا گیا۔

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے اعزازی گارڈ کا معائنہ کیا، اعزازی گارڈ نے سلامی کے چبوترے کے سامنے سے مارچ پاسٹ بھی کیا۔ تقریب کے شروع میں پاک فوج کے سبکدوش ہونے والے سربراہ جنرل قمر جاوید باجوہ اور جنرل عاصم منیر نے یادگار شہداء پر حاضری دی، جہاں پر شہداء کے لیے دعا کی گئی۔ اعزازی شمشیر یافتہ جنرل سید عاصم منیر کمان کی تبدیلی کی تقریب میں فور اسٹار جنرل کے شولڈر رینکس اور کالر میڈل لگا کر شریک ہوئے۔

جی ایچ کیو میں منعقدہ تقریب میں تمام مسلح افواج کے سربراہان، اعلیٰ سول، فوجی افسران شریک ہوئے، پُروقار تقریب میں سفارتکار اور صحافیوں نے بھی شرکت کی۔ اس کے علاوہ وزیرِ خارجہ بلاول بھٹو زرداری، وزیرِ داخلہ رانا ثناء اللّٰہ، وزیر خزانہ اسحاق ڈار اور وزیر اطلاعات مریم اورنگزیب نے بھی تقریب میں شرکت کی۔

Continue Reading

ٹرینڈنگ